czwartek, 29 stycznia 2015

Początek miłości do koreańskich dram!

Czeeeść!
To zaczęło się niedawno... Patrzyłam sobie na yt jakieś filmiki z anime, love story i takie tam. No i zobaczyłam nagle w okienku obok takiego przystojnego Azjatę, którego skądś kojarzyłam...! Siłą wyższą nie mogłam w to nie kliknąć.Okazało się, że to Minho z Shinee, wiedziałam, że znałam tę przystojną twarz :3  Oglądałam kolejne filmiki... Ładna dziewczyna, cudowny chłopak, śliczna muzyczka w tle, pomyślałam, że muszę odszukać tę dramę. Znalazłam! Nazywała się - "To the Beautiful You". Od razu po 1 odcinku tak się wciągnęłam, że zarwałam nockę, a na drugi dzień była szkoła ;-; Uwielbiam romantyczne seriale w każdej postaci, więc raczej nie dziwne, że to mi się od razu spodobało :D
Wracając do tematu. Azjatyckie dramy, to jest to! Mogę do woli patrzeć na moich skośnookich ulubieńców, a do tego przeżywać z nimi te czasem troszkę przesłodzone historie. Co mnie urzekło... Podczas każdego odcinka "TTBY" albo śmiałam się na cały głos, albo płakałam ze wzruszenia. To było całkiem nowe doświadczenie, bo amerykańskie seriale rzadko co mnie ruszały.


Dla wszystkich miłośniczek i miłośników Azji, takie dramy bardzo polecam. Zawsze można zabić czas albo po prostu pooglądać fajnych aktorów i ich grę oraz super-słodkie historie :D
Nie oglądałam jeszcze wielu takich seriali ale z czystym sumieniem mogę polecić:
- "To the beautiful you"
- "The Heirs"
- "Personal Taste"
- "Devil beside you
Bardzo, bardzo mi się podobały.. ( i aktorzy też :D )
A wy macie swoje ulubione dramy? Lubicie jego oglądać? Zapraszam do komentowania! :)

1 komentarz:

  1. Zostanę tu nieco dłużej, spodobał mi się ten blog. Zaobserwowałam i czekam na więcej postów! ^^
    Zapraszam również do siebie: merieeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń